molt de temps sense escriure i els meus herois…

Be, han passat moltes coses, pero la majoria ja contades en altres psots d’altres anys, aixi que anire fent un petit resum del mes destacable.

Na kaja segueix amb la seva intencio d’agafar tot tipus de parasits, infeccions, etc, ara ja passant al terreny dels polls. A jo lo unic que em preocupa es agafar-los jo, cosa dificil com ja sabeu els que em coneixeu.
Realment, per part nostra, tot segueix igual, dies de feina llargs i una mica monotons, la veritat. Pero sempre hi ha els moments mes emotius i que et fan retrobar-te amb per que vens aqui.
Aixi i tot, aquest estiu ja esta marcat per les fetes dels meus dos herois de torn: en Jordi i n’Efrem! En el seu viatge d’anada, a l’arribada a Cairo, van perdre el seu vol cap a addis abeba. Van solucionar-ho tot, incloent compra de bitllets nous i convencer el treballador inutil del mostrador que els volia retardar 2 dies, i van reservar i comprar bitllets pel mateix vol del dia seguent. Aix suposava passar 24 hores a l’aeroport. Ni una queixa per part seva. Ho van fer de puta mare, i nomes ens van telefonar una vegada estava tot solucionat. Be, dos cracks amb majuscules!
N’efrem com sempre, fa el seu particular recorregut culinari pel pais, i en Jordi menja com n’Efrem, o sigui com un etiop.

Deixa un comentari

