bahir dar

Avui sera la nostra darrera nit aqui, dema maxam, per cert, directes cap a addis abeba. Pensavem have de fer nit a Debre Markos, peo pareix que ara es possible fer el trajecte en un dia, i que no ens aturaran al famos pont del Nil.

Avui hem visitat les catarates, ens hem comprat quatre souvenirs i ens hem barallat amb el guia que ens acompanyava. La tarda, la familia en barca pel llac Tana i a veure el naixament del Nil i els hipopotams, i nosaltres dos,una mica de feina.

El mes divertit del dia, ha estat tots els nins que hi ha a les catarates venent capsetes i mocadors. Els he dit que si jo m’aprenia tots els seus noms i ells podien recordar el meu, els compraria alguna cosa. Jo he complert la meva promesa i he recordat tots els seus noms, pero d’ells, nomes na Kalkidan ha pogut recordar el meu, de manera que a ella li he comprat un mocador o bufanda d’aquestes tipiques de per aqui…

Ah, m’agrada molt aquesta ciutat, i m’agrada molt l’hotel Ghion, encara que estigui vell i una mica descuidat, nomes pel jardi ja val la pena. M’encanta sopar o dinar a la vorera del llac, i amb la foganya encesa a la nit, la tempesta electrica tipica de l’epoca, menjar peix, etc. Un autentic plaer pels sentits…

2 Respostes to “bahir dar”

  1. lluisa ( mare Genet ) Says:

    acabo de llegir la trobada de les arrrels dels vostres fills…. uuuuau !!! tot molt diver, hos dessitgo el millor i més

  2. Ankami Says:

    No me pierdo una entrada de vuiestro emocionante viaje. Dentro de unos días estaremos nosotros por ahí con nuestros tres hijos. Una cuestión práctica ¿la reserva del Ghion la tenías echa desde Addis o no es necesario? ¿Es `preciso llevar mosquiteras o las tiene el propio hotel?

    Moltes gracies

Deixa un comentari

