els meus fills, la meva mare, i els meus amics

Ja fa dos dies que son aqui, i cada un gaudeix de la visita a la seva manera. N’Alemu, ha fet molts amics, i fins i tot parla de quedar a dormir amb ells diumenge vespre! N’Efrem esta fent una visita o retorn al passat gastronomic i de costums.

Es tot un plaer veure’ls passar tant de gust. Despres d’un viatge tan llarg, com es fa per arribar aqui, el que mes vols es que tot surti be.

La meva mare tambe esta fent tot tipus de relacions amb tothom i disfrutant molt. A mes a mes, esta desconnectada totalment de Mallorca, el que ja es tot un exit que nomes li pot fer be!

N’Angela i en Txomin, fantastics com ja m’esperava. N’Angela s’ho esta passant d’allo millor amb els nins i tot el canvi cultural que aixo implica, i en Txomin ja es el monitor estrella de la casa. Els seus jocs i activitats son tot un exit amb els infants i s’ha guanyat el cor de tothom…

Deixa un comentari

