tallar-se el cabells…

Es que jo no en tenc gaire, aixi que aquestes coses, en les meves circumstancies les valores mes. Avui demati he anat al meu barber. Dic el meu barber, perque amb aixo de ser un faranji em podria cobrar el que vulgui, i no, em fa preu habesha, i aixo que nomes em veu un parell de cops cada any. De fet, passar-me la maquina i rapar-me em costa 10 ETB, o sigui, ni un euro, uns 70 centims.

Setanta centims que serveixen per a seure i esperar el meu torn, finalment posar-me a la cadira amb reposapeus i ell posar-me la tela aquesta per a no quedar-me ple de cabells, cosa impossible per altra banda amb els que tenc al meu cap! A continuacio, el barber ha canviat l’emisora de radio per una americana, radio Pittsburgh, on feien un programa de jazz i alternaven minientrevistes amb musica. Sobren comentaris, ja es prou coneguda la meva aficio per la musica negra des de sempre, i aixi ha comencat el meu tall, a ritme de Miles Davis interpretat pels Manhattan Transfer. Venga musica, una peca vocal, i la maquina que anava destapant mes encara la meva calva. Tot seguit, ha arribat un tal Jammal, a la radio vull dir, no a la barberia, i sonava tambe de puta mare, i el barber ha canviat de maquina, per una mes petita i amb la que m’ha acabat de rassurar el cap per complet.

Finalment, amb la darrera canco que no record de qui era o qui la interpretava, ha arribat la part final del meu tall de cabell, la millor: el massatge. El tio ha agafat un pedac ben humit dins aigua molt calenta i l’ha comencat a passar pel meu cap ia fregar amb forca. L’ha tornat a banyar i a passar-lo un parell de vegades, fins que la meva calva brillava com un sol d’estiu. Pero no ha acabat aqui. Encara quedava agafar una botella d’un producte extrany transparent, igual algun tipus de colonia o alcohol, no ho se, i posar-s’ho a les mans, per a despres tornar fregar-me le cap per tot durant uns minuts. Fantastic. Perfecte. He sortit rapat, i content!

Deixa un comentari

