nova etapa

Els viatges a Etiopia venen sovint marcats per les persones que conec durant la meva estada per aqui. Ahir va marxar el grup de families que es trobava aqui, i he de dir que per sort meva, hi havia un grup nombros que m’ha marcat personalment per la seva qualitat humana. No es questio de dir noms, i de deixar a ningu fora, es simplement el grup, el seu comportament en general, des dels infants fins als adults, i com tots han fet que aixo sigui una experiencia mes enriquidora si pot ser, encara.

Viatjar es un plaer, i compartir el viatge amb aquestes persones, desconegudes fins fa poc i ara amics i amigues, fan que venir a Etiopia sigui l’experiencia adictiva que es per a mi, i que em fa passar 10 o 11 mesos a l’any pensant en el que m’espera durant el mes de juliol. La vida aqui es intensa, i sembla que s’encomani a tothom aquesta intensitat per viure, posar-se la pell de gallina, emocionar-se. M’agrada. En vull mes…

Anuncis

2 Respostes to “nova etapa”

  1. kaja Says:

    hem guanyat nous amics i tiets i cosins, un peto

  2. lourdes lliteres Says:

    Gràcies Llorenç! llegir es teu blog és més emocionant que la final de la copa d’europa, I puc menjar crispetes i tot!
    Conta coses des nins, please i dona-lis una besada de part nostra i per voltros també.

Deixa un comentari

