un dia mes a addis…

i es que jo hauria de ser a Kombolcha! Pero una diarrea inoportuna m’ha anclat al llit de l’hotelet durant un dia i m’ha deixat un cos lliure de mixelins! Cap problema, aixo darrer s’arregla amb 4 tassons de gelat en tornar a Palma, i ja tenc materia prima per a passar l’hivern…

Pareix que anire a Kombolcha la setmana vinent, i es que ara fa dos dies que no puc comunicar amb la zona de Wello per telefon. De manera que no puc parlar ni amb Dessie ni amb Kombolcha.

Per una altra banda el clima continua sent el protagonista absolut d’aquesta primera setmana, per molt que li pesi a la diarrea, ja que ara enlloc de ploure, fot un sol que m’ha deixat el clatell vermell com una tomatiga. Si aixo no canvia, no s’acabaran les restriccions electriques, que per cert, venen sense ordre previsible o guio escrit. O sigui, tu no saps quan hi haura llum i quan no, nomes que durant dos dies a la setmana et quedaras sense! Sorpresa!!!

Ah, per acabar, he tengut una experiencia nova, el meu primer accident de cotxe al pais. Anant amb un taxi per l’avinguda de Bole, la que va a l’aeroport, vam xocar lateralment (com a les pel.lis) amb un 4×4 destartalat, pel costat del meu conductor, i al que se li va obrir la porta, mentre circulavem costa abaix, i anavem cridant al 4×4 tot tipus d’insults (si, jo tambe, per que no?) Finalment, el meu conductor va tancar la porta i com que no es tancava be l’aguantava amb una ma i conduia amb l’altra. Jo em vaig oferir a aguantar-li el volant, pero em va dir, molt saviament que no feia falta. Ell s’ho perd.

3 Respostes to “un dia mes a addis…”

  1. txomin Says:

    Avui n’Àngela i jo xerràvem de la possibilitat “d’anar del cos” més del compte una vegada a Etiòpia. Ara els dos estam més “cagats” que mai perquè si un professional de l’aventura com tu ha caigut… imagina’t noltros!!!!

    Esperam que te milloris, una besada gran als dos.

    (i com diria el teu idol LUIS ARAGONES:caguemos¡¡¡¡¡¡)

    TXOMIN

  2. kaja Says:

    hola a tohom, he de dir que no em vaig salvar ni jo. I aixo que critic an Llorenc que no va alerta i jo si. Be una cosa possitiva te el tema. El antibiotic es diu septrin I VA DE CONYA, EN SERIO!

  3. albert Says:

    Segur que va ser després de tastar el nou xinès que heu descobert. Alguna rata o ca en mal estat …

Deixa un comentari

