quina passada!

Ahir a la nit, mirava un programa de tv3, on sortia una gent que conec i que va adoptar a Etiòpia. La seva història és molt especial, igual que ells, ja que es tracta d’una parella que amb els fills, filles de fet, ja grans, van decidir adoptar i els va tocar una nina petita. Més endavant es vant topar amb les circumstàncies de la nina, que eren dues germanes més grans que ella, d’uns 10 i 12 anys que encara vivien a Etiòpia, i que també van decidir adoptar. El procés es va allargar, fins i tot més de l’esperat, i aquestes coses no són fàcils per a ningú, ni pels pares, ni per a les dues nines que esperaven a Etiòpia. Jo les vaig conèixer aquest estiu passat, i vaig tenir el plaer de parlar molt amb elles i d’explicar-lis tot el que vaig poder del que les esperava en arribar a casa seva i a la seva nova família. Els interessava molt el tema de la llengua, ja que la seva germana ara no parlaria amhàric, i això sempre és impactant. També tenien moltes preguntes sobre els seus pares, la casa on viurien, sobre l’escola, etc. La veritat és que són unes nines espectaculars, amb un encant i una mirada com només he vist als infants etíops, i unes habilitats socials que ja agradaria a molts, grans i petits, tenir. Francament, vaig conèixer els pares a alguna xerrada a Barcelona mentre esperaven viatjar per anar a cercar-es, i no podrien haver caigut a una família millor. Els vaig veure plegats ara fa uns mesos quan acabaven d’arribar amb les nines d’Etiòpia, i els vaig veure a tots molt bé. No podia ser d’una altra manera.

Aquest enllaç només hi serà temporalment.

Una resposta to “quina passada!”

  1. Immaculada Says:

    Què fort, na Hanna! I ja xerra català. M’he emocionat moltíssim. Les meves dues nines etiops, na Kumneguer i na Hanna, se’n sortiran.

Deixa un comentari

