ens mudam!!!

 El lynksee, lloc on està allotjat aquest bloc, tancarà en qüestió de setmanes, crec que el 21 de desembre, degut a la crisi econòmica que està patint. La meva única opció és mudar-me, i així ho estic fent. Sempre em podreu localitzar al google teclejant eti0pia. Ara em queda la feina d’importar i exportar al nou lloc, i després tornar a fer els enllaços i pujar les fotos de tots els posts, cosa que em durà un temps. Mentrestant, no crec que pugui escriure molt més aquí, ja que comença a funcionar realment malament.

Deixa un comentari

