la possibilitat es consolida…

Ara fa unes setmanes, va sorgir la possibilitat de viatjar a Etiòpia a principis del 2008. No cal dir que la proposta m’omple d’alegria, però fins ara com a mínim, he fet un exercici d’autocontrol per a evitar un disgust en cas de que això no tiri endavant. Avui però, he decidit que m’estim més donar-me el gust de gaudir d’aquests moments previs, i si després em trob amb una negativa, que ja només pot venir de part dels meus llocs de treball, ja tendré temps per a posar-hi remei, sigui amb diplomàcia o ràbia!

La meva destinació seria Kombolcha, i no Addis, i això implica un canvi de mentalitat important en tant que no tendré totes les distraccions a les que estic acostumat quan som per allà. A Kombolcha hi ha poques coses per fer les nits, i els contactes socials fets a les noces d’en Solomon seran d’allò més útil, esper. Igual passa amb la televisió, de manera que un portàtil carregat de pel·lis seria una bona eina de passar les nits. També crec que hauria de posar a la meva motxilla la PSP dels meus fills, i tots els jocs que trobi.

Bromes apart, això promet ser tota una experiència, sobretot cara a tot el que és el projecte i el treball de tanta gent dedicada durant aquests darrers anys a fer-lo una realitat. Veure allò en marxa significa molt per tots nosaltres.

Ostres, ara que hi pens, ja tenc un objectiu d’aquests ridículs que m’agraden a jo pel viatge: a la guia Bradt, surt un petit paràgraf dedicat a Kombolcha, on es recomana visitar el lleó de Bati, molt aprop de la ciutat, i que l’any passat vam desestimar per poc convenient tal i com anàvem de temps. Es tracta d’un lleó gravat a una roca, res més, que crec que val la pena visitar, sobretot si he de passar-me un mes per allà! La resta de la part turística es repartirà entre el que és anar els dissabtes al mercat, i alguna visita a… Dessie? Què radical! Això si que és un viatge d’aventura! Sobretot si ho comparam amb els plaers d’anar a sopar al Zebra grill (de tornada hi vaig segur) d’Addis, o al Fassika, o baixar als inferns de la vida nocturna de l’hotel Ghion i el seu club per a noctàmbuls de passada.

Deixa un comentari

