+ Danakil

He decidit començar a investigar el tema de viatjar fins a Dallol seriosament. Per ara, el meu itinerari perfecte inclouria:

  • anar als deserts de sal
  • fer un parell de dies amb les caravanes de camells
  • arribar fins a l’Erta Ale, un volcà actiu

Sobre el volcà, és que ara de cop em motiva moltíssim això de dormir allà dalt, i veure el resplandor ataronjat de la lava al cel, resultant en una nit extraordinària. Pareix que això implica, però, una caminada d’uns 25 km. No ho sé, però m’agrada molt.

A més a més, pareix que podria començar la meva aventura des de Kombolcha o Dessie, i arribar fins a Mekele. Des d’allà, faria la visita per tota la regió Àfar. Ara he d’esbrinar el tema del permís per a entrar a la regió, que no em queda clar, i que podré mirar l’estiu que ve a Addis, i si hem de dur un guarda armat amb nosaltres com acompanyant, per temes de seguretat. M’estimaria més ser tot sols, la veritat, però si ha de ser així…

Com a mínim serem el meu conductor i jo mateix…

Anuncis

Deixa un comentari

