malalts…

L’altre dia parlava amb en Tòfol, que em confessava com no es podia treure del cap el viatge a Etiòpia. De fet, després de parlar-ne una estoneta, mentre era al cotxe de camí a ca nostra,
jo seguia pensant sobre el tema. A la conversa va sortir també l’home de na Júlia, que ara se’n va a fer un viatge en 4×4 a través de Mauritània i més abaix. Sense paraules. L’enveja em menja per dins. I és que tot això d’agafar un cotxe, mini-bus (sempre de passatger), o anar a Àfrica em té malalt. Encara em despert de nit sense saber exactament on som, i a més a més, quan som plenament conscient de que som a ca meva al meu llit, em queda superar la tristesa que això implica. Un altre amic, en Jaume em va dir si m’interessava anar a fer una travessia del Sahara… Res, un desastre. Encara som a Setembre, i he d’esperar a Juliol!

En Tòfol i jo em decidit començar un lobby per a organitzar un viatge a Mali. De totes maneres, això seria d’aquí a dos anys, perquè l’estiu que ve, el passaré a Etiòpia amb la família sencera. Així i tot, m’agradaria tant…

Està clar. Tenc una malaltia incurable. Som un malat d’Àfrica…

Lectura recomanada: el darrer regal que he fet a n’Albert, un llibre: Geldof in Africa. Fa un seguiment de l’experiència d’en Bob geldof filmant la sèrie de programes per a la BBC de fa un parell d’estius.

Anuncis

Una resposta to “malalts…”

  1. Immaculada Says:

    Apunta’n una més per Mali. Quin any serà això? El 2009? Ho anotaré a l’agenda…

Deixa un comentari

