aquella llista…

La recordau? Vaig fer una llista d’objectius abans de partir cap a Etiòpia (ara som a etiOpia, i tampoc s’hauria de confundir amb Tiòpia) i que caldria revisar. Anava així:

  • visitar el senyor de la botiga, al que fa dos anys que intent comprar-li una palangana i gerra de metall fet pols, i que ell insisteix en que es tracta d’una relíquia d’església molt valuosa. Li hauria de comprar, perquè això ja sembla el fitxatge de n’Henry pel Barça. Però si la compr, després ja no em quedarà la il·lusió de visitar la botiga. Ara que, clar, igual algú ja li ha comprat… A més a més, em vol convidar a prendre un cafè, no es creu que som alèrgic i s’ofèn pensant que és una estratègia agressiva de comprador experimentat que vol regatejar més encara. Simplement no m’agrada el cafè…
  • intentar no voler adoptar tots els nins i nines que coneixeré aquest estiu, a més a més dels de l’any passat…
  • seguir la fantàstica estadística de no agafar cap paràsit ni diarrees, i seguir menjant de tot el que em donin…
  • arribar a Txèquia la primera setmana d’agost, i no acabar ingressat a l’hospital com l’any passat, amb salmonela.
  • superar els dies després de la tornada d’Etiòpia i la conseqüent baixada de moral.
  • veure un hipopòtam, i a ser possible aconseguir que na Kaja s’hi faci una foto amb cara de pànic!
  • navegar pel Nil o el llac Tana en una embarcació de papir (aquí no importa veure cap hipopòtam ni cocodril, clar).

Enumeraré cada punt, per ordre:

  1. El vaig visitar el senyor aquest de la palangana, però no la vaig comprar. Queda per a l’any vinent.
  2. Un fracàs absolut. De fet, bé, millor no entrar en detalls… però vos diré que avui he vist per ca meva uns formularis misteriosos.
  3. El meu segon sopar a Etiòpia va ser una pizza que em va provocar una diarrea acompanyada d’una vomitada de 6 hores de durada. Després, tot perfecte.
  4. A Txèquia tot molt bé. He arribat a Palma, m’ha sortit un gra, i a la clínica m’han foradat el clatell i convertit amb en Neo.
  5. Amb l’ajuda de l’alcohol, tot és possible!
  6. Com a mínim, li vaig veure les orelles. Na Kaja, no sap que és la por, és una “adrenaline junkie”! M’agrada!
  7. En Tòfol i jo vam decidir no intentar-ho, i finalment va ser l’opció correcta ja que no és aconsellable durant l’època de les pluges, degut al corrent i el vent. De totes maneres, jo som un inconscient, i l’any que ve, amb els meus fills, pujarem a una.

Objectius per a l’any que ve (2008)

  • Tornar a Etiòpia, evidentment…
  • Tornar a Harar
  • Tornar a Bishangari
  • Que la meva mare sobrevisqui a l’experiència!
Anuncis

Deixa un comentari

