“Gra” Hermano, o el “neo” jo

Seguesc amb el debat intern i extern de publicar el meu historial mèdic amb imatges i tot, o no. Personalment, què puc dir, crec que tenc tendències morboses, ja que he de reconèixer que aquest tipus de continguts, m’agraden. De fet, com més exagerats, o com més ridículs, millor per jo.

Després hi ha la qüestió de que aquest bloc va néixer com a travelog, i pens que ha mantingut una trajectòria prou interessant mentre he estat pel món. A la tornada, s’ha convertit amb una altra cosa, que encara està trobant el seu lloc mentre passen deu o onze mesos més i me’n torn. No discutiré que el que més m’interessa és el viatge interior i virtual que estic fent a la xarxa, però és que el gra també n’és una part, ja que té un inici, una evolució, un canvi on la seva absència (forçada) el transforma en cràter, i esper que una desaparició definitiva, el gran final. A més a més, a conseqüència de publicar una imatge seva aquí, s’ha accelerat la solució del problema.

Està clar que això no és show me your wound, un dels meus llocs web favorits de sempre i un clàssic de la xarxa. Per cert, la foto on faig de Neo hi trobaria un lloc ben aviat. Però bé, em trob davant un cas d’identitat múltiple. Ja no som només en Zizou. Ara també em dic Neo.

Una resposta to ““Gra” Hermano, o el “neo” jo”

  1. Immaculada Says:

    M’encanten les teves històries. Passes d’Etiòpia i el misticisme de Lalibela a un gra infectat de pus al teu clatell. Està clar que ara ets Neo, ets un neollorenç. O no?

Deixa un comentari

