el meu cap està buit…

Ja ho sé, no és cap sorpresa. Ahir em van fer una petita intervenció quirúrgica i em van “drenar” el bony, i part del cervell crec, perquè avui encara em costa més pensar de l’habitual.

Bé, va ser molt ràpid, i amb una mica d’anestèsia va ser poc traumàtic, o hauria de ser així, perquè jo, tenia molta por. Per cert, que m’havien d’agafar mostres i fer una biòpsia també per a descartar coses rares. Segons el metge de son dureta, m’havien de fer un “punch”. Clar, si estava parlant en anglès, això vol dir punyada, així que em vaig espantar una mica. Però si el que volia dir era una cosa així com “puncture” estava parlant de foradar, que tampoc sonava massa tranquilitzador, la veritat.

Finalment, i mentre la doctora Martin, la dermatòloga, m’estava fent tot el que volgués, ja que jo som sumís en situacions d’aquestes, va anar fent una narració del que estava passant allà darrera, al meu clatell. Ara, et picaré, i notaràs que et cou una mica. És l’anestèsia, em va dir. Jo vaig notar la picada, i vaig optar per fer un comentari que sonàs inteligent, li demostràs que jo era un “matxote” i que no estava cagat de por (i tant que hi estava i de quina manera), i que demostràs a la vegada el meu amor pel cinema, de manera que vaig contestar: “ja sé kung-fu”.

No em va contestar…

Ahir em vaig fer unes fotos a la ferida amb una gasa plena de betadine ficada al forat que m’han deixat obert al clatell. M’he d’anar a curar cada dia. Avui me n’he feta una altra sense gasa, només forat. Espectacular. Som en puta Neo, tios!

No sé, crec que els nivells de dolentia social ja els vaig assolir amb el post de na Yesterday, i els de morbositat amb la foto del gra. Però, no sé, una imatge com aquesta, igual és millor que la vos imagineu. Segur que al vostre cap ho veis pitjor del que realment és!

Terminologia del post.

Doctora Martin: dermatòloga que em fa el seguiment del cas.

Coincidència: podria dir-se… doctora Matrix.

Deixa un comentari

