encara no sé que tenc al cap…

Però ahir vespre, n’Antònia, la dona d’en Pep Buades, que és metge, va veure la foto al blog, i em va telefonar per a dir-me que anàs a son dureta ja que això podia ser un “Botó d’Orient” i que m’ho miràs un/a expert/a en el tema. I jo he fet just el que em va dir. Avui dematí, he anat a urgències i allà m’han tret sang, confirmant que no tenc res de caire visceral, i demà em faran una biòpsia a les rambles, per a descartar que no sigui el malparit d’Orient. Després, m’esperen a urgències un altra vegada, però ara per a veure-me algú de medicina tropical.

Buidatge de terminologia del post:

Orient: població de Mallorca, coneguda per les seves pomes, i sobretot per ser l’origen i lloc de residència dels reis aquests que venen per Nadal i et fan regals.

  • Coincidència? Els reis mags, (aquells tres que segons on diuen que eren quatre) tenen el seu origen a la mítica terra o país del preste Joan, com es coneixia antigament Etiòpia.

Tropical: restaurant/pizzeria de Llucmajor.

  • Coincidència? cap ni una!
Anuncis

Una resposta to “encara no sé que tenc al cap…”

  1. albert Says:

    Entenc que et surtin grans a segons quins llocs, però al cap… On l’has aficat?.
    Els tres reis d’orient: Llorenç, Tòfol i Albert

Deixa un comentari

