no sé que tenc al cap…

…però no són cabells. M’ha sortit un bony al clatell que té pinta de ser un gra infectat, però que avui el metge m’ha dit que és una picada. Una picada. Pot ser una d’una paparra, m’ha dit, però com que no tenc cap record d’haver-ne tret cap de la zona, crec que no. Pot ser una altre insecte, ha dit també. I aquí ha vengut la seva pregunta. Jo ja l’estava esperant. Heu estat pel món aquest estiu? Etiòpia, he contestat. Per favor, enteneu que dir-li això al metge és com dir-li que t’han d’ingressar i fer tots tipus d’analítiques… I tal vegada ingressar-te a la planta d’infecciosos! Tot això em passava pel cap en aquests moments. Finalment, i per ara, me n’he sortit amb uns antibiòtics en pastilla, uns altres amb forma de pomada, i una altra visita al metge d’aquí a dos dies màxim. Res, que no sé què hi tenc dins el cap, però Etiòpia podria ser-hi més present que mai.

Deixa un comentari

