el retorn…

Record una pel.li on es parlava de la sindrome del soldat que torna a ca seva de la guerra. El problema no es tornar a ca teva i la vida normal que ja coneixes. El problema es evitar comparacions amb altres entorns mes dramatics, mes sensibles i sobretot mes intensos emocionalment.

N’Albert m’ha deixat un comentari a un altre post, on apart de recordar-me un grapat de coses, m’ha fet veure que no he de perdre de vista l’objectiu final, l’horitzo, que es ser felic. La recerca de la felicitat es pot fer de mil maneres, pero sempre conve fer-la be. Jo darrerament, ja fa una bona temporada, m’havia deixat anar, i molt, per un cinisme molt poc sa i que nomes em conduia a una amargura perillosa. Aixo es important, perque nomes t’ho pot fer veure algu que t’estima de veritat, i que pensa amb tu amb el cor i amb el cap.

Etiopia per a mi, es i sera sempre ca meva, i hi anire sempre que en tengui l’oportunitat, pero aquest viatge passat, m’ha marcat molt per la companyia dels meus amics, i de la meva dona, que tambe es la meva amiga. Sense ells, no hauria estat el mateix.

Ara em queda no tornar-me equivocar i abandonar-me a aquell cinisme del que parlava abans, i continuar sent jo mateix, aquell del que ha parlat n’Albert, i que m’ha agradat tant llegir.

Deixa un comentari

