el somni de la raó…

Avui he rebut un correu de n’Albert que pens que es mereix ser transformat en post al nostre blog, tant per contingut com per l’interessant tema que suposa el retorn a casa, a occident.

Hola farangis.
Costa tornar a la realitat, malgrat tot i estar de vacances. Després de comprovar que la gelera produia eco a l’obrir-la, dimarts vaig anar a comprar.
A plaça vaig aconseguir un descompte d’un euro i busques sense demanar-ho. Suposo que em veren amb pinta d’habesha. A Alcampo, malgrat deixar més de 120 euros no vaig aconseguir cap tipus de rebaixa.

Però el que us volia comentar és el somni que se’m repeteix des que vaig tornar. Somio que estic dormint a un tukul obert pels costats amb na Immaculada al costat. Vosaltres sou a uns tukuls veins en situació similar. Estam en pilotes i amb molts de negres que ens miren. Els nostres equipatges són a un lloc indeterminat, diferent del tukul. No hi ha llum, només uns fanalets a l’estil dels de Bishangari. A un moment donat em ve la sensació que ens robaran tot el que tenim, que està a sobre de la tauleta. Per evitar-ho ho agafo i em poso el rellotge. M’he despert dos matins amb el rellotge posat. Ahir també m’hi vaig aixecar, però era conscient i vaig fer-ho per què na Immaculada se’n fotés un poc de jo.
El més curiós de tot és que generalment no recordo mai el que somio.

Ja vos he dit que era d’allo mes curios, i de fet, crec que sera el principi d’una miniserie sobre la tornada i les seves conseqůencies.

Una resposta to “el somni de la raó…”

  1. Immaculada Says:

    Puc donar fe que, 12 dies després d’arribar d’Etiòpia, n’Albert encara se desperta amb el rellotge posat. No ho havia fet mai.

Deixa un comentari

