Shehadi

Avui he estat al poble on van viure gran part de la seva vida els meus fills. Francament, es just davora la frontera amb el Sudan, i mes que el final d’Etiopia, em pareix la fi del mon. Es un lloc molt rural, molt verd i simple. No li falta encant, pero no per ser maco, sino per autenticitat. Shehadi es Africa en estat pur. Es una ciutat que aspira a convertir-se en ciutat de veres, pero que encara li costara inversions i infraestructures.

No hem trobat a la persona que es va fer carrec d’ells quan va morir la seva primera mare. M’ho esperava, pero aixi i tot, m’he sentit decebut, ja que na Kaja m’havia contagiat el seu optimisme habitual. Aixi i tot, Shahadi es molt lluny, a 5 hores amb cotxe, i encara que el cami es bonic, es fa llarg, i mes en epoca de pluges. No vull dir que no ha valgut la pena, pero nomes a nivell sentimental. Esper que en tornar amb els nins, si es que hi volen anar, trobem algun amic, o persona coneguda. Per a jo, no te cap altre interes, nomes el passat dels meus fills, que ja es molt…

Anuncis

Deixa un comentari

