on son les puces, Little Mogadishu, i altres temes…

El tema de les puces em preocupa. Despres de tot, ja fa casi una setmaneta que som per aqui, i encara no m’han menjat viu. La veritat, hem de menjar tots, i veure passar fam no m’agrada, sigui qui sigui. Ara pero, ja comenc a pensar amb un cas d’extermini total, ja que faci el que faci encara no m’han picat. Ahir vespre, ja n’hi vaig posar relec als llencols del llit. Normalment m’untava jo primer i despres el llit. A mes a mes, vaig decidir no endollar l’aparell dels mosquits. Mmm, m’encanta viure perillosament. Aixo ja sembla un esport d’aventura!

Bromes a part, fa un parell de dies, vaig sortir acompanyat pel guarda de la casa a fer un tomb per Little Mogadishu, la nostra zona de residencia. L’objectiu era comprar pintura per pintar (que, si no) unes imatges pels nins a les parets i decorar la casa una mica. La zona en si es molt xula: molts de cafes i botigues tipus paradeta, i sobretot, moltissima gent. Allo pareixia un mercat de qualsevol placa de poble. Aixo si, quan vaig comprar la pintura i em pensava que podria pintar unes parets, em diuen que primer l’he de mesclar amb benzina. Jo que veig les instruccions en angles, li dic que white spirit bastara (dissolvent o turpentina) i ells que ni parlar-ne, que benzina. Finalment no hem pintat res, perque la casa es de lloguer, i ara estam esperant autoritzacio del propietari!

Passat dema partim cap a Kombolcha, on a part de comprar i entregar el material escolar recaptat amb els jocs solidaris, hem d’anar a unes noces. Aixo es mereixara un post especial… Tornarem diumenge vespre. Connectar-se a kombolcha o a Dessie es una mica mes complicat, pero segur que podre escriure, o aixo esper…

Anuncis

Una resposta to “on son les puces, Little Mogadishu, i altres temes…”

  1. Manel Says:

    Hola!

    I jo que aquesta matinada flastomava perquè un terrible mosquitus mallorquinus m’ha estat fent la punyeta 🙂 Mmmm crec que no sobreviuria als xucla-sangs de per allà!

    Venga, bon viatge!

Deixa un comentari

